Vanliga frågor och svar

Här finner du svar på de vanligaste frågorna vi får. Hittar du inte svar på din fråga är du alltid välkommen att kontakta vår support.


Ifall du ångrar ditt köp behöver du skriftligen meddela oss detta. Det göra du genom att mejla till oss eller kontakta oss via chatten. I ditt meddelande behöver du ange ditt namn, din adress, e-postadress, ordernumret samt vilka varor som du ångrar.
Klarna Faktura - Få först. Betala sen
Du får en faktura efter att du lagt din beställning som ska betalas senast inom 30 dagar.

Delbetalning med Klarna
Väljer du att delbetala ditt köp med Klarna kan du istället välja att dela upp betalningen mellan 3, 6 eller 12 månader. Fakturan skickas i mitten av varje månad. En kreditprövning görs vid varje köp för att avgöra om Klarna kan erbjuda dig delbetalning för det specifika köpet.
Leveranstiden är cirka 2-4 arbetsdagar beroende på valt fraktsätt. Beställningar som läggs innan kl. 16 skickas oftast samma dag.
Ifall det är något fel på varan du köpt behöver du skriftligen kontakta oss. Detta gör du enklast via mejl eller via chatten. Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara.
När din beställning är bekräftad av oss får du ett bekräftelsemejl tillsammans med ett sändningsnummer skickat till din e-postadress samt även en länk för att kunna spåra din försändelse.
Vår ambition är att du alltid ska vara nöjd. Vi kan dock endast erbjuda garanti vid fabrikationsfel då resultatet av kosttillskott varierar och beror på flera faktorer. Alla upplever också smaker olika och vi kan därför inte heller lämna någon garanti på att du kommer gilla någon särskild smak.

Det är ändå viktigt för oss att du blir nöjd och du är välkommen att kontakta oss och berätta vad du tycker så gör vi vårt bästa för att du ska bli nöjd ändå.
Ifall du har fått fel varor eller om en vara saknas så behöver du skriftligen kontakta vår kundtjänst via mejl eller chatten. Har du fått fel varor så behöver du ta ett kort på vad du har fått för vara/varor och vilken/vilka produkter som saknas. Ifall du saknar produkter så behöver ange vilka produkter det är som saknas.
Ansökan om faktura- eller delbetalning är alltid föremål för en individuell kreditprövning som göras av kreditgivaren och är ingenting som vi kan påverka. Det kan bero på att du tidigare varit sen med en betalning eller har fakturor som är obetalda. Vi rekommenderar därför att du kontaktar Klarna direkt för att få ett utförligare svar eller begära en manuell prövning.
has been added to your cart.
Kassa
Varukorg
Din varukorg är tom!
0