Vanliga frågor och svar
Här finner du svar på de vanligaste frågorna vi får. Hittar du inte svar på din fråga är du alltid välkommen att kontakta vår support.
Hur ångrar jag mitt köp?
Ifall du ångrar ditt köp behöver du skriftligen meddela oss detta. Det göra du genom att mejla till oss eller kontakta oss via chatten. I ditt meddelande behöver du ange ditt namn, din adress, e-postadress, ordernumret samt vilka varor som du ångrar.Hur fungerar faktura och delbetalning med Klarna?
Klarna Faktura - Få först. Betala senDu får en faktura efter att du lagt din beställning som ska betalas senast inom 30 dagar.
Delbetalning med Klarna
Väljer du att delbetala ditt köp med Klarna kan du istället välja att dela upp betalningen mellan 3, 6 eller 12 månader. Fakturan skickas i mitten av varje månad. En kreditprövning görs vid varje köp för att avgöra om Klarna kan erbjuda dig delbetalning för det specifika köpet.
Hur lång leveranstid har ni?
Leveranstiden är cirka 2-4 arbetsdagar beroende på valt fraktsätt. Beställningar som läggs innan kl. 16 skickas oftast samma dag.Hur reklamerar jag en vara?
Ifall det är något fel på varan du köpt behöver du skriftligen kontakta oss. Detta gör du enklast via mejl eller via chatten. Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara.Hur spårar jag mitt paket?
När din beställning är bekräftad av oss får du ett bekräftelsemejl tillsammans med ett sändningsnummer skickat till din e-postadress samt även en länk för att kunna spåra din försändelse.Jag är inte nöjd med mitt köp
Vår ambition är att du alltid ska vara nöjd. Vi kan dock endast erbjuda garanti vid fabrikationsfel då resultatet av kosttillskott varierar och beror på flera faktorer. Alla upplever också smaker olika och vi kan därför inte heller lämna någon garanti på att du kommer gilla någon särskild smak.Det är ändå viktigt för oss att du blir nöjd och du är välkommen att kontakta oss och berätta vad du tycker så gör vi vårt bästa för att du ska bli nöjd ändå.